Bilety w Pigułce

Szanowni Podróżni!

Aby kupić bilet okresowy należy wyrobić kartę.

Prosimy już teraz wyrobić ją - CZAS OCZEKIWANIA: 7 DNI, a później kupić bilet lub zasilić Elektroniczną portmonetkę!!!

 

Aby otrzymać kartę imienną (do zakupu biletu okresowego i/lub biletów jednorazowych) należy wypełnić wniosek o wydanie karty oraz dołączyć zdjęcie o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm (zdjęcia i wniosku nie potrzeba do Karty na Okaziciela - karta tylko na zakup biletów jednorazowych, tzw. Elektroniczna portmonetka). Wniosek można złożyć na trzy sposoby:

1. Wypełnić go w Kasie Biletowej MPK SUBBUS, mieszczącej się na ul. Towarowej 1 w Nowej Soli.

2. Wydrukować i wypełnić załączony poniżej wniosek, po czym złożyć go w Kasie Biletowej.

3. Wypełnić go w formie elektronicznej (wraz z zeskanowanym zdjęciem), który znajdą Państwo TUTAJ.

Jednorazowy koszt wydania karty imiennej (na bilety okresowe i/lub elektroniczną portmonetkę) oraz kart na okaziciela (na elektroniczną portmonetkę) wynosi 10 PLN i uiszcza się go przy złożeniu wniosku o kartę.

Przy złożeniu wniosku i odbiorze karty należy okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz ewentualne uprawnienia do korzystania z ulgi.

Po wydaniu karty można w Kasie Biletowej kupić bilet okresowy lub zasilić elektroniczną portmonetkę (Bilety jednorazowe tańsze nawet o 0,10 zł). 

Minimalna kwota zasilenia konta elektronicznej portmonetki wynosi 10 PLN, a maksymalna kwota - 300 PLN. Elektroniczna portmonetka jest wirtualnym „portfelem”, z którego pobierane są środki za zakup biletów jednorazowych przy użyciu Karty.

Po wydaniu karty, zasilenie elektronicznej portmonetki jak i zakup Biletu okresowego można również zrealizować samodzielnie po zalogowaniu się na stronie internetowej: ebilet.subbus.nowasol.pl (W pierwszej kolejności należy zarejestrować się na niej!).

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych, które ukazują jak korzystać z karty. Znajdą je Państwo TUTAJ.

Zachęcamy również do zapoznania się także z Regulaminem biletu elektronicznego, który znajduje się poniżej.

Zestawienie biletów okresowych kupowanych przez naszą stronę internetową znajdą Państwo TUTAJ.

 

Jednocześnie informujemy, że zakup biletów jednorazowych można dokonać również przez aplikacje "moBiLET" lub "mPay" albo u kierowcy autobusu.

Problemy techniczne, brak zasięgu telefonu lub brak dostępu do Internetu podczas kupowania biletu przy użyciu aplikacji "moBiLET" lub "mPay" nie zwalnia Pasażera z konieczności posiadania ważnego biletu przejazdu podczas wsiadania do autobusu MPK SUBBUS!!!

W takiej sytuacji Pasażer ma obowiązek nabyć bilet u Kierowcy!!!